Phi Phi

Hej alla glada! Har kommer en snabbuppdatering! Och an en gang har vi varit dalig pa uppdatera men det ar darfor det hander sa otroligt mycket hela tiden och prio 1 ar inte att sitta vid datorn!
Vad har hant?
1. Koh Phangan, helt tokiga 3 dagar. Bara en massa fest! Otroligt mycket ungdomar, hela on gar bara ut pa en sak och det ar bara fest fest fest! Vi hade sa otroligt roligt dom dar dagarna! Personligen tyckte jag att sjalva fullmoon kvallen sog. Vi hade en jatte trevlig forfest alla vi tjejer, Kim och vi traffade Bea och hennes ressallskap, vi hade klatt upp oss med farger pa hela kroppen och peruker. Nar vi kom ner till stranden stannade jag i cirka 10 minuter innan jag bestamde mig for att fara. Det var SA SJUUKKKT mycket folk, massa fylla och du kunde inte rora dig. Fyfan vad hemskt! Men dom andra tva dagarna fore var helt underbara!
2. Koi Samui, lite rehab efter nagra hektiska dagar med fest. Lite sol och sedan dykning pa Sail Rock for jag och Julia. Tina lag hemma med en forkylning som fortfarande sitter i och har hoppat pa mig ocksa. Lugn och mysig o, mycket shopping och fin strand!
3. Phi-Phi, partyon! Massa massa folk, vi sprang runt som tokar och letade boende pa denna o, tog flera timmar. Vi ville bara aka en tuk-tuk runt och kolla boende men da visade det sig att on var alldeles for liten for det och det stammer.On ar verkligen pytteliten! Vi bor pa ett trevligt bungalow stalle, nara till stranden. Phi Phi ar dock jakligt dyrt, stranden ar ingenting tycker jag att hurra for alls men vi njuter och tar det lugnt till fullo. Jag onskar bara att vi blir friska nagongang for dykningen har pa phi phi ska tydligen vara helt fantastiskt sa nu haller vi tummarna att vi blir friska innan sondagmorgon da vi kommer aka ivag till Koh-Lanta eller Koh Lipe for att tillbringa vara sista 4 dagar i underbara alskade Thailand, nagon som har forslag? Vilket av stallena?
Battre uppdatering kommer idagarna!Lovar! Vi hors snart!Pussar och kramar fran oss pa fagelon! Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tjejer!

Vad skönt att höra för ett modershjärta att ni vilar emellanåt från allt partajande:) När det gäller Koh Lanta vet jag att det räknas som ett "svensk ställe". Mycket barnfamiljer och lugnt och skönt ska det visst vara. Kanske passar era förkylningar:)

Kramar till er från mamma Görel

2011-02-24 @ 17:18:19
Postat av: Sara & Mamma

Heej ute i det vilda!

Hoppas ni blir friska så att ni kan fara och dyka, vi håller tummarna på att ni blir frisk här hemma. Roligt att jag precis har läst om full moon party i skolan.. ÖDET! Tyvärr kan vi inte hjälpa om ni ska fara till Koh Lanta eller Koh Lipe.. Ha det bra och vila upp er!

Puss och kram för oss här hemma!

2011-02-24 @ 17:52:46
Postat av: Ralf Rosendahl

Hejsan

Roligt att läsa vad ni upplever på dom ställen man själv varit på. Vi hade också Fullmoonparty på filippinerna i november med helstekt gris, men inte så fartfyllt som Thaipartyna. Jag och Sandra har varit och sett Åsa-Nisse på bio ikväll. Sköt om er.

Ralf

2011-03-03 @ 20:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0