Bilder

















PUSS & KRAM

/ J & J

Kommentarer
Postat av: Mamma & Sara

Hellu, hoppas ni har det bra där ni är! Från alla inläggen verkar ni ha det ganska bra! Skitroligt att kolla på bilderna också! :D Jojjan du är saknad här hemma, farmor är fortfarande lite skeptisk men, ha det bra!

Puss och kram från Mamma, Sara & Pi.

2011-01-11 @ 11:08:42
Postat av: Mats Lundström

Vilka fina bilder

Jättekul att ni uppdaterar ofta det är väldigt

spännande att följa er på resan



MVH Mats



2011-01-11 @ 11:19:18
Postat av: Birgitta Hahn

Hej igen, Jättefina bilder. Ni är duktiga på att uppdatera. Ser att det är konkurrens om strandplatserna - inte bara badgäster som håller till vid vattnet.... Kram Birgitta

2011-01-11 @ 12:24:40
Postat av: Jenny

Hej!

Skrev nyss ett inlägg som inte publicerades.. Det är i alla fall alltid lika roligt att gå in och läsa eran blogg och en bra anledning för mig att ta en paus i tentapluggandet! Jag kan säga att jag är sjukt avis på er så njut lite extra av semestern för mig. Era hattar är även grymt snygga :P

Kram

2011-01-11 @ 13:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0