iiiiim alive

tjeeenare folkens! Tina har, och antligen framme! POOHAA! lang resa har det varit, men jag ar stolt att jag faktiskt inte har brytit ihop... annu.. hursom, johanna och julia missuppfattade situationen litegranna, jag har inte nodlandat som dom trott, utan mitt flyg fran oslo var forsenat, sa saklart missade jag mitt flyg fran frankfurt, aven fast jag lopt en mil fran terminal a till e. fy sjutton, var nara pa att spy, och pricken over iet var ju att jag inte ens hann med planet.. fick koa i 4 timmar for nya biljetter, sa fick andra rutten till bangkok och sen hanoi istallet for att mellanlanda i hongkong. och pricken over hela iet var att jag var sa stressad sa rakade sla fel pinkod 3 ganger sa att mobilen blev sparrad. fraga mig inte hur jag lyckas.. nu ar jag i allafall framme har i hanoi med en febrig johanna och en lite smatt nerkyld julia. dock ar mitt bagage borta, men det kommer forhoppningvis ikvall. det var tydligen fast i tyskland, blaa, tyskland star inte hogt upp pa min lista just nu, inte lufthansa heller.. detta ska dom fa betala dyrt for, det skall jag se till!¡






jag och jullan haller hoppet uppe medans jojje ligger nerbaddad. nu ska vi ga och se om vi hittar chips till sjuklingen!


Kommentarer
Postat av: Johanna Is

haha kul att du inte har fått byta ut fleecen ;) ! Mycket härligt att du har kommit dig fram iallafall! och tiiiina, jag är ett steg närmre vår resa. Tog ledigt idag :D

2011-01-19 @ 21:13:28
URL: http://icce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0