kaoset ar over

hej folkens!

nu har antligen kaoset borjat lagga sig. igar skulle jag fa mitt bagage, men det kom inte och nu hade dom inte ens nagon aning om vars det var, allt jag fick hora var maybe tomorrow 9 pm. vi ville inte stanna i denna skithala en sekund till sa jag brot sammen. dock fanns det en snall sjal pa detta bygge och sa johanna gick och sa att jag hade svar astma och behovde mina mediciner snabbt.. ca 7 minuter senare hade han ringt och fixat allt. sa i morse akte jag och jullan taxi till flygplatsen for att se om det var sant, att min vaska var funnen. och trots inte allt for hoga odds pa att det skulle vara riktig vaska sa var det ratt! jag har aldrig varit sa lycklig i mitt liv! och inte jullan heller!

sen sa har aven johanna kommit pa benen! kul tycker jag, antligen kan man kommunicera med kvinnan! hon sjalv trodde hon lag pa dodsbadden och inte skulle se solljuset igen. i tisdags hade hon feber sa hon bara lag och yrade och inte orkade rora sig, i onsdags blev det lite battre, men sen hande det nagonting med magen som vi inte ska tala om, men nu sa verkar det vara pa battringsfronten och tur ar val det eftersom vi ska sitta pa en buss i 28 timmar. vi har kopt med oss nodproviant sasom chips, for det ar allt vi har rad med.

annars gar allting fint, kanns som att det bara kan bli battre i allafall, i vartfall for mig! sa nu langtar jag till solen och kanske lite varmare vader an 12 grader och tuuuubing nasta!

Kommentarer
Postat av: Marléne

Hej!

Tur att väskan kom till rätta och att det löste sig så ni kom med bussen till Laos. Och att Johanna är på bättringsvägen.

Ha nu en trevlig resa utan missöden.

Kram/Marléne

2011-01-20 @ 18:22:37
Postat av: Birgitta H

Hej, Skönt att det löste sig med väskan. Inte kul att ha den på drift. Hur mår du Johanna? Vad har du åkt på för skit...Hoppas du är så pass återställd att bussresan inte blir för jobbig. Kram Birgitta

2011-01-20 @ 18:30:55
Postat av: Mamma & Sara

Lill gumman, hur mår du? Hoppas du blir frisk så snart som möjligt! Inte det roligaste att åka buss i 28 timmar om man mår dåligt! Här har vi det alla bra, förutom lilla bilen som igår blev stulen av en elak människa, han vill komma hem till sin rätta ägare men elaka personen håller honom än! Men ta det lugnt, Pi var hemma och satt inte i bilen så hon mår bra!

Ha det så bra på eran fortsatta resa och fortsätt uppdatera så bra som ni gör!

Puss och kram Mamma & Sara

2011-01-20 @ 20:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0